Talviale – Jopa 50 % alennusta ❄️ Ilmainen toimitus yli 100 Euron tilauksille 🚚
Tapaa asiakaspalvelutiimimme – valmiina tekemään aina vähän enemmän puolestasi
Miss Mary of Swedenillä asiakaspalvelumme on paljon enemmän kuin tuki – olemme kokemuksesi sydän kanssamme. Sitoutunut noin 15 kokopäiväisen asiantuntijan tiimimme työskentelee joka päivä ylittääkseen odotuksesi.
Olemme erittäin ylpeitä siitä, että tiimissämme on monenlaisia taustoja. Yhdessä puhumme ruotsia, englantia, suomea, ranskaa, saksaa ja hollantia, mikä antaa meille mahdollisuuden kohdata jokainen asiakas tämän omalla kielellä – lämpimästi, asiantuntevasti ja persoonallisesti.
Oli yhteydenottotapasi sitten sähköposti, puhelin, chat, sosiaalinen media tai mikä tahansa muu kanava, lupauksemme on sama: henkilökohtainen vastaus ja ratkaisu, josta olet tyytyväinen. Tärkeintä ei ole kuinka nopeasti saat vastauksen, vaan kuinka hyvin onnistumme luomaan positiivisen kokemuksen, joka jää mieleesi.
Kutsumme itseämme BRA-expert– ja ihan syystä. Jatkuvan koulutuksen ja aitojen intohimon tuotteitamme kohtaan ansiosta pysymme ajan tasalla viimeisimmistä kehityksistä, jotta voimme opastaa jokaisen asiakkaan täydelliseen istuvuuteen.
Meille asiakaspalvelu ei ole tehtävien raksittamista tai tapausten käsittelemistä mahdollisimman nopeasti. Kyse on pitkäaikaisten suhteiden rakentamisesta, luottamuksen luomisesta ja siitä luotettavasta äänestä, joka tekee arjestasi hieman helpompaa ja hieman parempaa.
Joka kuukausi asiakaspalvelutiimimme jäsenet nostavat esiin erityisen tapauksen, jossa he ovat menneet ylimääräisen mailin – tehneet enemmän kuin odotettiin tai löytäneet luovan ratkaisun asiakkaan iloksi. Tämä saattaa sisältää yhteydenottoja ompelijoihimme, toimittajiimme tai varastoomme tietyn kysymyksen ratkaisemiseksi, jota ei voida ratkaista standardivastauksella. Näistä nimityksistä valitaan yksi voittaja. Vaikka se on ihana tunnustus yksilölle, se merkitsee myös jotain suurempaa: se edistää motivaatiota, ylpeyttä ja jaettua tunnetta siitä, että se mitä teemme todella merkitsee.
Lopulta kyse on siitä – varmistaa, että jokainen kohtaaminen asiakaspalvelumme kanssa tuntuu henkilökohtaiselta, välittävältä ja merkitykselliseltä sinulle asiakkaana.
You may also like