Kun postissa saamasi liivit eivät vastaa odotuksia

10 Jun 2021 8:35 AM
Annica Svensson

Meistä useimmilla lienee kokemusta tästä. Olemme ostaneet tuotteen netissä, saaneet sen kotiin – ja pettyneet paketin avattuamme. Koko ei vastannutkaan odotuksia. Tässä ovat vinkkimme siihen, miten saat sujuvan ostoskokemuksen, miten toimit kun kaikki ei mennyt kuin Strömsössä, ja miten vältyt samalta jatkossa.


Voi tuntua vaikealta ostaa liivit netissä – vaikeuksia ei tuota ostaminen sinänsä, vaan oikean koon tai mallin löytäminen. Valinnanvaraa on niin paljon, että on aivan ymmärrettävää, ettei valinta uuden merkin kohdalla aina mene oikein. Lue tästä vinkit siihen, miten parannat asiointikokemusta.


”Moni nainen on vähän epävarma omasta liivikoostaan.”


Kuulemme usein asiakkaiden kertovan, että kivijalkakaupassa he valitsevat oikean kokoisilta näyttävät liivit hyllystä umpimähkään. Tämä epävarmuus voi helposti johtaa siihen, ettei liivien ostaminen houkuttele.


Voi olla, että on tarkistanut oman kokonsa joitain vuosia aiemmin, mutta mieleen ei ole juolahtanut, että kroppa on sen jälkeen voinut muuttua. Usein muodot vähän vaihtavat iän myötä paikkaa, vaikka vaaka näyttäisi entisiä lukemia. Vanhat liivit kotona voivat olla venyneet, ja jos tilaat samaa kokoa, hankinta menee helposti pieleen.


Hups, eivät vastanneet odotuksia. Mitä teen?
Jos saat kotiin tuotteen, joka ei vastaa odotuksiasi, seuraa helposti pettymys. Ehkä kuulut niihin, jotka eivät jaksa palauttaa tuotetta, vaan sen sijaan jättää sen pöytälaatikkoon, missä se jää käyttämättä. Tai ehkä palautat tuotteen tilaamatta uutta tilalle. Ehkä päätät, ettet enää koskaan osta liivejä netistä, jotta vältyt väärän valinnan riskiltä. Älä tee mitään edellä mainituista. Ota sen sijaan yhteyttä meihin.


”Kun sattuu hutivalinta, asia on helppo korjata.”


Kun sattuu hutivalinta, asia on nimittäin helppo korjata. Sitä varten asiakaspalvelu on olemassa. Ehkä oletat asiakaspalvelun etupäässä käsittelevän lähetys-, tilaus- ja maksuasioita? Meillä asiakaspalvelun tehtäväkenttä on paljon laajempi. Panostamme voimakkaasti siihen, että meillä olisi maailman paras asiakkaan kohtaaminen ja palvelu. Asiakasneuvojamme neuvovat ja huolehtivat sinusta ennen hankintaa, sen aikana ja sen jälkeen. Yritämme tehdä kaikkemme sen eteen, että olet tyytyväinen, ja auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan ratkaisun.


Kun otat yhteyttä asiakaspalveluun


Ole yhteydessä meihin jo ennen hankintaa, jos liivien netissä ostaminen tai oma liivikokosi aiheuttaa päänvaivaa tai et tunne Miss Maryn tuotteita.


Ennen kuin soitat asiakaspalveluun koko- ja malliasioissa, tapahtui se sitten ennen tuotehankintaa tai jälkikäteen, suorita muutama valmisteleva toimi.


• Lue koko-oppaamme ennen yhteydenottoa.
• Kirjaa mittasi ylös (rinnan uloimmalta kohdalta ja rinnan alta) oppaan ohjeen mukaisesti.
• Tutki alusvaatevalikoimasi ja katso, mitä kokoja ja merkkejä sieltä löytyy. Mikä oli viimeksi ostamiesi liivien koko, ja miten ne istuvat?
• Onko jokin tyyli suosikkisi (kaarituilla tai ilman, pyöreä kuppi, puuvilla, topattu kuppi, t-paitaliivi jne.)


Asiakasneuvojamme opastavat sinua joka vaiheessa. He esimerkiksi kysyvät, mitä kokoa nyt ylläsi olevat liivit ovat ja miten niiden istuvuuden laita on. Yhdessä löydätte sinulle optimaalisen vaihtoehdon.


”Miss Maryn asiakaspalvelu on paljon enemmän kuin vain lähetyksistä ja tilauksista huolehtimista”


Jos olemme suositelleet tuotetta, josta et pidä tai kokoa, joka ei ole sopiva, ratkaisemme asian niin, että olet tulokseen tyytyväinen. Ota uudelleen yhteyttä, kun tuote on saapunut.


Älä pidä tuotetta, johon et ole täysin tyytyväinen. Älä anna sen jäädä lojumaan käyttämättömänä pöytälaatikkoon. Miss Maryn liivien kuuluu olla ystäväsi. Niiden tulee tuntua mukavilta ja luotettavilta. Kunkin koon istuvuuden eteen tehdään töitä monta tuntia.
• Sinulla on tuotteillemme aina 100 päivän palautusoikeus.
• Voit joko palauttaa tuotteen tai vaihtaa sen toiseen.
• Haluamme, että olet aina tyytyväinen ja teemme kaikkemme, jotta asiakaspalvelu olisi parasta mahdollista.
Jos tuotteessa on virhe tai vika, ota yhteys asiakaspalveluun ennen palautusta. Reklamaatiot käsitellään erillään tavanomaisista tuotepalautuksista.


”Asiakasneuvojamme opastavat sinua joka vaiheessa”

Lue asiakaspalvelupäällikkömme Idan (kuvassa) haastattelu jossa hän kertoo tiiminsä antamasta henkilökohtaisesta etäneuvonnasta.


Asiakaspalvelumme on avoinna 7 päivänä viikossa, ja annamme henkilökohtaista neuvontaa puhelimen, sähköpostin, chatin ja sosiaalisen median välityksellä. Ruotsin Boråsissa meillä on useita fantastisia työntekijöitä täyspäiväisinä asiakasneuvojina. Panostamme hyvin koulutettuihin asiakasneuvojiin, sillä ymmärrämme oikean avun merkityksen.


”Älä epäröi soittaa useamman kerran, jos siihen on tarvetta. Olemme täällä sinua varten.”


Koska puhumme rinnoista ja alusasuista, valintamme on palkata asiakaspalveluun vain naisia, jotta kaikki asiakkaat kokisivat asioinnin aina miellyttäväksi. Älä pelkää kysyä neuvoa, oli kyse mistä tahansa: liivien löytämisestä eriparisille tai tehokohotusta kaipaaville rinnoille tai rinnoille, joissa on löysää ihoa, tai ratkaisusta olkainten valumiseen tai huonosti istuviin kaaritukiin.


Älä epäröi soittaa useamman kerran. Optimaalisten liivien ja liivikoon löytyminen voi vaatia muutaman puhelun, ja olemme täällä sinua varten. On tärkeää, että itse koet saaneesi tarvitsemasi avun.

You may also like